Drogi Kliencie reklamację można złożyć:
- Drogą mailową na adres e-mail: kontakt@maltanczyk.shop.pl
- Drogą pocztową na adres:
Maltańczyk Shop
Windera 6
41-922 Radzionków
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- Imię i nazwisko osoby składającej zamówienie,
- nazwę produktu którego dotyczy reklamacja
- powód reklamacji
W przypadku odebrania przesyłki uszkodzonej lub niespełniającej Państwa oczekiwań (ilość, jakość produktów) powinien zostać spisany protokół szkody z kurierem, ponieważ jest to warunek konieczny do złożenia reklamacji.
Jeżeli przesyłka, którą odbierają Państwo w paczkomacie jest uszkodzona, bardzo prosimy nie zabierać jej do domu.
Na ekranie dotykowym paczkomatu zalecamy wybrać opcję reklamacji i postępować według podanych kroków. Mogą Państwo również zadzwonić pod infolinię podaną na paczkomacie, aby w ten sposób złożyć reklamację.